poniedziałek, 9 czerwca 2014

Prolog

Jestem tutaj - patrzę na ciebie
Ty jesteś tam - również na mnie spoglądasz
Oboje malujemy obrazy
W jaki sposób będziemy się całować i przytulać
Więc co zamierzamy robić?
Powiedz coś bo poddaję się i pozwalam Ci odejść 
Jeśli zechcesz będę tym jedynym dla Ciebie
Przecież podążałbym wszędzie za Tobą
Powiedz coś bo rezygnuję z Ciebie

I czuję się taki mały
To mnie przerosło, nie potrafiłem tego pojąć
Nic nie wiem i nie rozumiem

Potknę się i upadnę
Wiem, bo wciąż uczę się kochać
Dopiero zaczynam raczkować

Powiedz coś bo poddaję się i rezygnuję z Ciebie
Przykro mi, że nie mogłem do Ciebie dotrzeć
Przecież podążałbym wszędzie za Tobą
Powiedz coś bo poddaję się i pozwalam Ci odejść

I przełknę swoją dumę
Bo jesteś jedyną, którą kocham
I z Tobą się żegnam

Powiedz coś bo poddaję się i rezygnuję z Ciebie
Przykro mi, że nie mogłem do Ciebie dotrzeć
A mogłem podążać dokądkolwiek aby tylko z Tobą
Ach, powiedz coś bo poddaję się i pozwalam Ci odejść


Powiedz coś bo rezygnuję z Ciebie..
Powiedz coś...

5 komentarzy:

  1. Romantycznie :) czy tylko ja zauwazylam, ze wiekszosc twoich blogow jest o Harrym ? pewnie nie xD czekam na 1-szy rozdzial :o milego zycia :)x

    OdpowiedzUsuń
  2. JEZUŚKU SŁODKI !
    SAY SOMETHING NA PROLOG ?!
    ŚWIETNY POMYSŁ, KOCHANA !
    KOCHAM,
    JULIA XX
    PS. Bardzo zaintrygowałaś mnie prologiem, co nie jest częstym przypadkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aw ten prolog to w większości tekst piosenki "say something"

    OdpowiedzUsuń